Fenntartható Termelés és Fogyasztás a Városokban – Nemzetközi Jó Gyakorlatok Virtuális Kiállítása
február 24, 2025
2025. évi Budapest Roma Ösztöndíjprogram
március 10, 2025

XXXI. Nemzetközi Marketing Konferencia – Kaleidoszkóp a tudományágak határán

2025. március 7, péntek

A marketing világa soha nem látott ütemben változik – a technológiai fejlődés, a fogyasztói magatartás átalakulása és az új tudományos eredmények mind-mind új kihívások elé állítják a terület kutatóit és oktatóit. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért szervezésében megvalósuló XXXI. Nemzetközi Marketing Konferencia idén 2025. augusztus 25-27. között kerül megrendezésre a Nádas Tó Park Hotelben (Vasad).

Az idei konferencia központi témája:

„Tudományágak kaleidoszkópja – a marketing, mint transzdiszciplináris terület”

A marketinget ma már nem lehet elszigetelt tudományterületként kezelni – szorosan kapcsolódik számos más diszciplínához. A közgazdaságtan, a pszichológia, a szociológia, a kognitív tudományok, a menedzsment, az adattudomány és a technológia legújabb eredményei mind beépülnek a marketing elméletébe és gyakorlatába.

A konferencia célja, hogy teret adjon ennek a transzdiszciplináris párbeszédnek, és lehetőséget biztosítson arra, hogy a kutatók és oktatók megosszák egymással legfrissebb eredményeiket, valamint közösen reflektáljanak a marketing változó szerepére a tudományos és gyakorlati életben.

Marketing oktatása: Egyensúlyban a klasszikus elméletek és digitális innovációk között

A marketinget kutató és oktató felsőoktatási szakemberek szerepe egyre összetettebbé vált az utóbbi években. Nem csupán a tudományterület legújabb trendjeit kell követniük, hanem fel kell készíteniük a következő generáció kutatóit és szakembereit is egy folyamatosan változó környezetre.

Ez a munka megköveteli az elméleti alapok szintézisét és a különböző tudományterületek eredményeinek integrálását. Ugyanakkor az oktatóknak kritikus szemmel kell vizsgálniuk, hogy ezek az ismeretek hogyan alakítják át a marketing gyakorlati alkalmazását. Kihívás továbbá megtalálni az egyensúlyt a klasszikus marketingelméletek és a digitális innovációkra épülő új modellek között, hiszen a hallgatók számára mindkét megközelítés elengedhetetlen a modern marketingkörnyezet megértéséhez.

Fontos határidők és tudnivalók

A konferenciára várjuk mindazon kutatók és szakemberek jelentkezését, akik szeretnék bemutatni munkájukat, megosztani tapasztalataikat és részt venni egy inspiráló szakmai párbeszédben.

  • Workshop bejelentés határideje: 2025. március 17.
  • Tanulmányok leadási határideje: 2025. április 27.
  • Értesítés a tanulmány elfogadásáról: 2025. május 25.
  • Jelentkezés, részvételi díj befizetése és végső tanulmány leadása: 2025. június 22.

A konferencián lehetőség nyílik workshopok szervezésére is, amelyek során mélyrehatóan vizsgálhatók a marketing különböző aspektusai, legyen szó elméleti megközelítésekről vagy gyakorlati alkalmazásokról.

Miért érdemes csatlakozni?

  • Szakmai hálózatépítés – Találkozz és beszélgess a marketing tudományterület vezető kutatóival és oktatóival.
  • Legfrissebb kutatási eredmények – Ismerd meg a legújabb tudományos és gyakorlati fejleményeket a marketing világából.
  • Workshopok és panelbeszélgetések – Vegyél részt interaktív szakmai műhelyeken, ahol a marketing legaktuálisabb kihívásait vitatjuk meg.

A konferenciát a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karának Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszéke szervezi, amely hosszú évek óta elkötelezett a marketing tudományos és gyakorlati fejlődésének támogatása mellett.

Találkozzunk Vasadon – Formáljuk együtt a marketing jövőjét!

Ne maradj le erről a különleges szakmai eseményről! Regisztrálj időben, és csatlakozz hozzánk a XXXI. Nemzetközi Marketing Konferencián, ahol együtt formálhatjuk a marketing oktatásának és kutatásának jövőjét.

További információkért és a részletes programért látogass el az EMOK honlapjára.