Rangos szakmai elismerés a BME GTK számvitel alapszakának
január 9, 2016
A diploma értékében máris az ország legjobbjai között
január 15, 2016

Közel négyszáz érdeklődő a BME GTK idei első Nyílt napján

… mert a BME-n nem csak mérnöki diploma szerezhető

A BME GTK január 14-én tartotta idei első Nyílt napját, ahova a felsőoktatási felvételi előtt álló, idén s jövőre érettségiző diákokat és azok szüleit várták. Az eseményen közel négyszáz érdeklődő vett részt – ismét megtelt a Q épület II. számú nagyelőadója. Vendégeink jelentős része a fővárosból jött, de sokan vidékről, például Kecskemétről, Paksról vagy Dunakesziről érkeztek.

Az eseményről a kari honlap részletesen is beszámol majd – most inkább csak néhány képpel a nap hangulatát szeretnénk felidézni. A nap során GTK Press munkatársai több résztvevőt is megkérdezek arról, mi keltette fel érdeklődésünket Karunk iránt, milyen szakon szeretnének egyetemünkön tanulni, s utána hogyan képzelik el szakmai karrierjüket.

_DSC7830-2Dóri és Réka a Gazdálkodás és menedzsment alapszakon tanulna tovább. Szerintük a pénzügyi területek jelenleg is népszerűek, a munkaerőpiacon pedig keresettek a nálunk végzett hallgatók.

_DSC7832-2Barbi és Eszter viszont a Kommunikáció- és médiatudomány alapszakot választanák. Úgy gondolják, fontos a kommunikációs készségeiket tökéletesre fejleszteni, és erre a BME GTK Kommédia szak lehet a legmegfelelőbb út. Az kérdezés jogát gyorsan átvették tőlünk – megkérdezték, hogy miért érdemes ide járni, és kapnak-e elég elméleti és gyakorlati tudást.

A jelentkező és a Nyílt napon résztvevő középiskolások nagy többsége a Facebookon és a Felvi.hu-n találkozott a GTK tervezett rendezvényével. Sokan viszont barátaiktól tudták meg, hogy a Műegyetemen nem csak mérnöki diplomát lehet szerezni – ezzel az ő érdeklődésüket sikerült felkeltenünk.

A Nyílt napok sorozata folytatódik: január 26-án 18 órai kezdettel a szülők számára rendez a kar egy speciális tájékoztatót, február 3-án pedig ismét a középiskolásokat várják. Ezekre ide kattintva lehet jelentkezni.