Idén rendhagyó módon, online környezetben került megrendezésre a Tudományos Diákköri Konferencia az Egyetemen, amelyen a Gazdaság – és Társadalomtudományi Kar 11 szekcióval képviseltette [...]
A Magyar Nemzeti Bank és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem együttműködésének köszönhetően a 2020/21-es tanévben is meghirdeti kutatási versenyét, és ehhez kapcsolódva [...]
77 éves korában elhunyt Fehér Márta, a Filozófia és Tudománytörténet Tanszék korábbi tanszékvezetője, a BME GTK oktatója és több külföldi egyetem, köztük a világ élvonalába tartozó [...]
interjú Dr. Sándor Zsolt MBA mesterszakos hallgatóval
A Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar különleges szerepet tölt be a BME képzési portfóliójában: a karra jelentkezők számos gazdasági és társadalomtudományi alap- és mesterszak közül választhatnak. Interjúsorozatunkban hallgatóink élményein keresztül mutatjuk be a képzéseket és a bennük rejlő lehetőségeket. A Master of Business Administration mesterszakról Dr. Sándor Zsolt, másodéves hallgatóval beszélgettünk. |
Miért ezt a szakot választotta?
Közlekedésmérnökként végeztem a BME-n, bejárva a teljes képzési programot a BSc-től [...]
Sikeresen lezajlott az idén rendhagyó (online) módon megtartott Erasmus+ Fórum december 7. és december 11. között.
Az esemény 3 körben került megrendezésre a virtuális térben, amelyen közel [...]
interjú Dr. Zétényi Tamással, a tárgy oktatójával
A divat és reklám lélektana (BMEGT52V100) egy szabadon választható tantárgy, amely több tudományterület ismereteiből mertíve vizsgálja a megjelölt témákat. Az előadásokon a divat és reklám jelenségének filozófiai, közgazdaságtudományi, pszichológiai és biológiai aspektusai kerülnek bemutatásra. A kurzus teljesítésének nincs előfeltétele, így marketing vagy pszichológiai előképzettség nélkül is jelentkezhetnek az érdeklődők, teljesítéséhez és a két kredit megszerzéséhez jelenleg két online dolgozatot kell abszolválni a hallgatóknak. |
A divat és a reklám lélektanához kapcsolódó ismeretek elmélyítése hogyan segíthet a hallgatók szakmai érvényesülésében?
A [...]
interjú Illy Eszterrel
Milyen lehetőségek vannak az Erasmuson kívül, és mikor élhetsz ezekkel? Hogyan tanulhatsz akár a világ legjobb egyetemein? Illy Eszter, egykori munka- és szervezetpszichológia mesterszakos hallgatónk osztotta meg tapasztalatait. |
Hogyan vágtál bele az Amerika-projektbe?
2018 februárjában fogalmazódott meg először bennem, hogy én bizony elmegyek Amerikába. Azt éreztem, van [...]
A Filipper Grip egy magyar fejlesztésű eszköz, amellyel a sportközpontokban, uszodákban, wellnessben vagy akár még a strandon előforduló nyomógombos zuhanycsapot benyomott állapotban tartja a zuhanyzás idejére, így nem kell újra és újra megnyomni azt, elég egyszer. Összesen 120 ml tusfürdőt és sampont tárol és adagol ki, valamint szekrénykulcs/ kártyatartó rekesze is van. A termék elérte a szabadalom szintjét a szinte minden felületen tapadó funkciójával. A startup indulásáról Tóth Áron társalapítóval beszélgettünk. |
Mi volt az, és honnan jött az ötlet?
Az alapítótársam termékmenedzsment szekcióban írt egy TDK-t a termék alapvető igényeinek a felméréséből, én voltam a témavezetője. [...]
Kedves Hallgatók!
Az alábbi tájékoztató videóban a Műszaki menedzser alapszakhoz kapcsolódó modulválasztási folyamathoz nyújtunk segítséget.
A [...]